Min bostad
Information
Den här webbplatsen behöver lagra så kallade kakor (cookies) på din dator för att fungera. De finns två typer av kakor, temporära och permanenta. De kakor som den här webbplatsen behöver är av temporär natur och rensas bort när du stänger din webbläsare. För att kunna lagra undan att du accepterar kakor måste webbplatsen dock skapa en permanent kaka för den här webbplatsen för att lagra att du accepterar användning av kakor även vid kommande besök hos oss. För att kunna använda webbplatsen behöver du acceptera att vi lagrar undan kakor på din dator.
Det här är vanliga frågor till oss. Kanske är det samma frågor som du har? I så fall hittar du svaren här!
-
-
Hur vet jag om mitt ärende är akut?
-
-
Om felet i din bostad eller i fastigheten där du bor kan innebära en fara för dig, dina grannar eller för fastigheten så är ärendet akut och du ska då anmäla det direkt.
Exempel på akuta fel:
» Vattenledning som brustit och vattnet strömmar ut
» Helt eller delvis strömlöst
» Misstänkt elfel eller skada på elledning
» Trasig entrédörr eller krossad glasruta
» Stopp i avlopp där det finns risk för vattenskada